Oprettet: søn maj 24 2009, 06:16 Sted: Ã¥rhus Indlæg: 256
alletiders. nu er det som sådan jo ikke mig der står får det eller nogt. men det ville jo bare give lidt "problemer" for dem du evt. skulle dele væresle med. og vi vil da hellere end gerne også have dig med lørdag.. hvis du altså kan opføre dig ordenligt. det går vi meget op i.
hvis du tænker på at dele seng med mig så ja. hvis du tænker på mit armbånd har jeg givet det til CJ.. hun vil vist gerne ligge i smørhullet. hvaaaaa ibsen.. hvem skal så holde mig i kort snor lørdag aften??
Oprettet: tor feb 18 2010, 06:50 Sted: Fyn Indlæg: 40
Selvfølgelig er jeg frisk på at ligge i smørhullet, hvis muligheden byder sig Ellers må jeg jo nøjes... Selvom jeg ikke er meget for det. Kan man ikke bruges som forbillede - bør man blive et skræmmende eksempel
Oprettet: tor maj 29 2008, 04:37 Sted: Rudkøbing Indlæg: 179
Jeg ville hverken stole på Ibsen eller Theis til at holde nogen som helst i snor lørdag aften Men vi er da med til festen, kører bare hjem og crasher Om jeg skal ha ham ind i bilen for at køre hjem eller ind i en taxa for at køre til hotellet, blir vidst stort set samme (umulige) opgave Pulsar Racing Performance
Oprettet: tir maj 06 2008, 08:12 Sted: Long island Indlæg: 198
Kiksen skrev ...
Jeg ville hverken stole på Ibsen eller Theis til at holde nogen som helst i snor lørdag aften Men vi er da med til festen, kører bare hjem og crasher Om jeg skal ha ham ind i bilen for at køre hjem eller ind i en taxa for at køre til hotellet, blir vidst stort set samme (umulige) opgave
Her mangler en "syns godt om" knap Det Blæser En Nordenvind Fra Alle Sider
Ha Ha .. er i færdige he he det er kun sket eeennn gang .. men ja tanken om et kommende F & F gjorde da at jeg overvejede situationen med en bil med større plads ..
jeg har lavet en opdatering med sovepladser i starten af tråden så der er lidt styr på det...meld endelig ud hvis der er noget der skal rettes ? Det Blæser En Nordenvind Fra Alle Sider
4 værelser?? var der ikke kun betilt 3??
og mattiesen. undskyld du ikke forstod det. næste gang skal jeg nok ladevære med at bruge de store ord..nogen gnge glemmer jeg der er langelændere med på linien
steffenc skrev ...
4 værelser?? var der ikke kun betilt 3??
og mattiesen. undskyld du ikke forstod det. næste gang skal jeg nok ladevære med at bruge de store ord..nogen gnge glemmer jeg der er langelændere med på linien
hov hov stella he he nej så vidt jeg forstod på den flinke dame ovre på hotellet så var der reserveret 4 værelser ? Det Blæser En Nordenvind Fra Alle Sider
nå ok ok. ja taget i betragning af at jeg oprindeligt kun troede det var 2 så er jeg helt sat af. bare jeg har et sted at sove. men jeg syntes da vi så vidt muligt skal sove 3 på hvert værelse. det bliver da lige lidt billigere af det, og det gør ihvertfald ingen forskel for mig.
Der er 4 værelser,theis har snakket med dem idag Det koster 600 kr pr person for en weekend....vi skal bare afbestille det 4 værelse hurtigst muligt hvis vi ikke skal bruge det Det Blæser En Nordenvind Fra Alle Sider
Hej alle deltagere og udstillere
Så er der kun 14 dage til dørene åbnes til Fast & Furious Car Show.
Vi håber i alle er klar, ellers er det VIGTIGT i melder fra nu, så vi kan give pladsen til en anden.
Vi laver deltager skilte til jer på mandag, så tjek om dit navn og bil står rigtigt stavet, så der ikke kommer fejl – tjek dit navn og bil på dette link - klik her
Er der fejl er det VIGTIGT at du besvare denne mail inden mandag den 23.04.12 så vi kan nå at rette det.
Husk alle biler skal være på plads i hallen fredag den 4. maj senest kl. 11.00
Læs venligst vedhæftet informations brev.
Adresse: Messe C Vestre Ringvej 101 7000 Fredericia klik her
GPS - 55° 34' 36.92? N, 9° 43' 38.91? E eller 55.576922°, 9.727475°
Opbygning og nedtagning: Opbygning torsdag den 3. maj fra kl. 9.00-20.00 Opbygning fredag den 4. maj fra kl. 8.00-11.00 Nedtagning Søndag den 6. maj kl. 16.15-22.00 samt mandag den 7. maj kl. 8.00-14.00
Åbningstider for publikum: Fredag den 4. maj kl. 12.00-20.00 - Vær opmærksom - ny åbningstid i år - dette er St.Bededag. Lørdag den 5. maj kl. 10.00-18.00 Søndag den 6. maj kl. 10.00-16.00
Adgangsarmbånd: Adgangsarmbånd udleveres ved ankomst, der er 2 stk. adgangsarmbånd pr. bil. Adgangsarmbånd SKAL fremvises ved portvagten og bæres under hele udstillingen. Ekstra adgangsarmbånd kan købes hos Streetfire ved ankomst/indtjekning - pris kr. 200 pr. stk. , dette giver adgang til hele weekenden, samt afterparty lørdag aften.
Dagsbillet: Dagsbilletter kan købes hos Streetfire ved ankomst - pris kr. 100 som giver adgang for en person 1 dag til messen.
Parkering: Vil du holde med en privat bil bag hallerne kan der købes et Carpass hos Streetfire ved ankomst til kr. 200 pr. stk. ,dette giver gratis parkering under hele udstillingen i p-området bag hallerne ( indkørsel gennem port ved hal A ). HUSK alle i bilen skal have gyldigt adgangsarmbånd på. Carpass skal være synligt i forruden og være udfyldt med reg. nr. - mobil telefonnummer og stand nummer. Parkering af trailer er gratis og skal parkeres på det store grus areal bag hal A.
Forplejning: Cafeen i hal A vil være åben til frokost fra torsdag til søndag for alle. Derudover vil der være mindre cafeer, pølseboder mv. rundt om i hallerne som er åbne under hele udstillingen.
Strøm - Gulvtæppe m.v.: Der vil være strøm (230 volt - 1,2 Kw.) ved ca. hver 4-5 bil, så tag selv lader og forlængerledning med. Skal du bruge mere strøm end blot til en lader, skal det bestilles og betales hos tekninsk afdeling. Gulvtæppe, m.v. skal også bestilles direkte hos teknisk afdeling i Messe C. Kontaktperson : John Hansen +45 76 20 26 81 eller em@il
Afterparty/udstillerfest: Lørdag aften den 4. maj afholder Streetfire afterparty/udstillerfest i Fredericia. Der er fri entre for alle med Streetfire adgangsarmbånd. Festen afholdes på Diskotek Disko Dasko - Bjergegade 54 - 7000 Fredericia.
Åben fra kl. 19.15 til den lyse morgen - der vil være lettere stående buffet som er gratis - fra kl. 19.30 til 21.00 bestående af frikadeller, glaseret skinke, kylling, pasta salat, kartoffelsalat og salat.
Det er muligt at blive kørt gratis i bus til diskoteket - afgang kl. 19.00 fra hovedindgangen ved Messe C og kl. 19.30 fra Hotel Kronprinds Frederik.
Lydgrænse: Af hensyn til publikum og andre udstillere, er der en lydgrænse på maks 50db i udstillingshallerne, Streetfire giver kun 1 advarsel, overholdes lydniveauet ikke efter denne advarsel, kan Streetfire bortvise udstilleren/deltageren uden nogen form for kompentation eller tilbage betaling af købte service ydelser. Det er tilladt at spille højt musik 5 minutter hver gang klokken er hel, det vil sige fra 10.00 - 10.05 fra 11.00 - 11.05 osv. overholdes dette ikke vil man blive bortvist.
Opstart af bilen: Det er ikke tilladt at starte bilen op under showet - dette vil medfører bortvisning.
Benzin på bilen: Der må kun være 5 liter benzin i tanken.
Andet: Når standen efterlades efter endt udstilling søndag/mandag skal pladsen afleveres i samme stand som ved ankomst, affald, tæppe og tæppetape skal være fjernet 100% ellers eftersendes der faktura fra Messe C på oprydning
det må være det. heldigvis er den omkostnings neutral. det koster ligeså meget at lave den som det havde kostet at tanke den hvis den kunne køre. men der er lige lidt folie osv. der skal kigges på inden F&F så jeg begynder at få en lille bittte smule stress.. kun lidt
Er der nogen der vil hjælpe med opstilling af bro og lægge tæppe på standen enten torsdag eftermiddag eller fredag morgen...jeg er på standen fra kl 8 fredag ihvertfald sammen med twinni Det Blæser En Nordenvind Fra Alle Sider
Oprettet: ons mar 12 2008, 03:19 Sted: Fyn Indlæg: 958
Selv tak. Rigtig fin stand og det var som altid super hyggeligt. Har dog hørt at Steffen havde lidt problemer med sengen, men der var heldigvis hjælp at hente, hos det søde personale.
det var pisse hyggeligt som altid når man er afsted med jer. jeg syntes nu lige vi skal tage op på et klubmøde om ikke vi skal fastsætte nogle regler for hvornår en joke har taget overhånd. D ikk en go joke d her... D urin fra en kat