Forums

Toyota Klub Fyn :: Forums :: Generelt :: Alt muligt underligt

<< Forrige indlæg | Næste indlæg >>
kommentar vedr. ITM
Start Ny Tråd
Bestyrer: admin, Dennis
Ophavsmand Indlæg
Thomas
tir jul 27 2010, 11:07 Citat
Gæst
Svar til Steffen mm.

Jeg poster det her da jeg ikke kan gæste skrive på tråden i det andet forum det må gerne rykkes!!

For at starte med øl, så har vi kun et sted at hente indtjeningen, og det er på det der sælges i baren, og det er ikke muligt at hente i Tyskland, pga Skats regler.
Og jo vi har en tilbage leverings aftale med en købmand.
Problemet er vi de seneste år har oplevet et vigende salg i baren , fordi folk medbringer eget drikkelse, vi ville helst sælge de bedre mærker.
Det må vi så prøve næste år.
Cideren kan ikke findes billigt mere da afgiften jo er steget.
Hvis man ikke må tjene 6kr på en Cult ell. lig, kan vi ligesågodt stoppe.
Husk alene Koda afgiften er 4300 for sådan en week-end, bare det vi tænder en radio.
Indskrivningen dækker kun lige pokaler, og lidt af lejen for stedet.
Hjælperfesten betaler vi selv!
Mht. Cruiser turen, så var der kage / kaffe mm uden for, så det forstår jeg ikke helt ,-)
Den var lang, og lidt mere kedelig, fordi vi havde et mål, og det ikke måtte vare hele dagen.
Morgen maden havde flg. tilbehør: Ost, 2 slags marmelade, pålægschokolade, mørk, og lys, og nutella lign, produkt.
Så har der manglet noget, så burde man spørge.
Her kan der selvfølge også ændres men vil man så give 25 kr istedet?
Vi har valgt at det koster 60 kr at komme på pladsen, en dag, ell 100kr for en weekend, og det udelukende for at dække udgifter til brug af toiletvogn mm.
Og for at give plads til dem der vil udstille deres bil, og ikke bare kommer og parkerer, så de der vil, kan komme til at fremvise deres bil.
Rullefeltet var en del af træffet, og så må man acceptere et beløb på 60 kr til os.
Vi har valgt at lade folk selv hente mad, i år var der indkøbt 12 kg flødekartofler MERE til samme antal personer, men da nogle allerede hentede 3. gang inden alle havde fået, er det MEGET svært at beregne, og vi vil jo helst at folk selv vælger hvormeget de vil have på deres tallerken -)

Men alle tiltag koster, feks. betalte vi 25 kr per pers. på museet, ud over de 25kr som folk selv betalte.
Og vi vil jo helst beholde vores pris på bla. indskrivning på 200kr, den kunne jo ændres til 250kr, det har flere foreslået i bestyrrelsen, men det syntes jeg personligt er for dyrt.
Den kommentar ang. hallen vil jeg gerne lige have navnesat gerne på mail, da det er en utilstedelig opførsel.
Der skal være plads til alle i hallen, dog ses der skævt til egne medbragte drikke varer.
Vii har kun bevilling til at holde åben til kl 01 og vi plejer...alt med undtagelse at holde åben til kl 02.
herefter lukkes der for rengøring. til kl 08 næste morgen.
Jeg takker meget for kritikken, den vil vi gerne have, for uden den kan vi jo ikke ændre noget.
En stor tak til alle fremmødte, da det jo er jer der er med til at gøre et træf vellykket.Selv syntes jeg det så ud til folk hyggede.
Mvh Thomas
Tilbage til toppen
steffenc
ons jul 28 2010, 10:08 Citat

Registeret medlem #51
Oprettet: søn maj 24 2009, 06:16
Sted: århus
hej thomas. som jeg skriver i det andet indlæg er jeg ganske udmærket klar over at i ikke kan hente øl og andre drikkevare på den anden side af grænsen, sådan er det bare og jeg syntes det er rigtig fint at i har en aftale med den lokale brugs om at kunne aflevere ikke solgte vare tilbage, det er vist den rigtige måde at gøre det på- nu nævner du selv hvad i tjener på cider, og selfølgeligt skal der tjenes penge i baren, det er der vist ingen der betvivler, jeg er egenlig ligeglad med at give 20 for en mokai eller cult, (det skal dog lige hurtigt siges at de ofte er på bud til en 10´er stk, bare lige info til næste år.) der hvor mit problem med bar priserne opstår er når jeg skal give så meget for SÅ dårlig en øl. det gider jeg simpelthen ikke, og så medbringer jeg mine egne drikkevare, som tidligere nævnt gider jeg ikke og drikke noget jeg ikke kan lide fordi det er mest velset! så forslaget går jo sådan set bare på at i får købt tuborg/carlsberg lign, kvalitet og så tror jeg i vil se en ret stor opsving i bar indtægterne uden i behøver sætte prisen op.
det med kodaafgiften er en af de ting man som deltager jo ikke tænker på, og det har jeg heller ikke, men det er 112% iorden at i har styr på det, det skal selfølgeligt overholdes til sådan et offentligt træf.

og ja.. de famøse flødekartofler, alle ved hvor svært det kan være at regne ud hvad folk spiser, jeg tror alle endte med at blive mætte alligevel, men det er selfølgeligt en erfaring i kan tage med jer, toyota tosser er sultne.

det med cruiserturen ved jeg ikke helt om vi taler forbi hinanden, ja der var kaffe og roulade, faktisk måske den bedste róulade jeg har smagt, men det holder ihvertfald ikke mig mæt fra morgenmad til aftensmad jeg siger ikke at vi nødvendigvis skal holde inde i ringe som vi plejer, jeg syntes det var et fint tiltag med strøjersamlingen, men vi kunne godt have gjort et holdt et eller andet sted til en bid mad, jeg ved at der var flere der kunne have trængt til det,

medhensyn til jeres medarbejderfest syntes jeg da det er synd hvis der ikke kan være overskud til at få den betalt, det tror jeg alle vil kunne have forståelse for, det er trods alt en hel del arbejde i allesammen ligger i det.

jeg spurgte efter andet pålæg til morgenmaden og fik besked på at der var hvad der var! det er også muligt det bare er mig der er på tværs, jeg havde bare gerne set noget hamburgryg eller lign.

den med rullefeltet er jeg stadig ikke enig med dig i, pågældende havde 1 bil med der var indskrevet og betalt for. de havde købt to madbilletter, de købte faktisk langt største delen af deres drikkevare i bare, så syntes jeg det virker småligt at det skal koste 60 kr for at køre bilen 20 m ind. få den rullet og køre den ud igen. jeg kan forstå hvis det var en tilfældig der var kommet udefra, eller en der slet ikke havde anden bil med eller lign.

jeg giver dig ret i at 250 kr vil være for meget til indskrivningen. og nu nævner du selv pokalerne,, kunne det være en mulighed at der kun var pokaler til 1.2..3 pladsen i hver kategori????

som du selv skriver så det ud til at folk hyggede sig, og det gjorde vi dælme også. rigtig meget endda, det var et skide godt træf det her er jo bare småting som forslag til justeringer, intet andet,
Tilbage til toppen
Anonym
fre jul 30 2010, 09:51 Citat
Gæst
Hej Steffen
Hvis ham med Rullebilen har betalt yderligere end det indskrevne, er det en fejl,..og han kan få pengene igen!!
Det var folk som kom udefra det var tiltænkt de 60 kr, hvis man var indskrevet, var det kun 300kr som Otto skulle have!!
Der er kun noget til 1-3 pladsen i hver kategori!
Derudover for man normalt et diplom, men det nåede vi ikke iår, da vi har haft misstet alt på vores PC.
Det var også en usædvenelig lang criusing tur i år, men hvis vi skulle have stoppet på et andet punkt, var vi kommet hjem til kold aftensmad.
Som skrevet, ser vi på det med øllet mm.
Thomas
Tilbage til toppen
steffenc
fre jul 30 2010, 10:32 Citat

Registeret medlem #51
Oprettet: søn maj 24 2009, 06:16
Sted: århus
ok. der er ingen penga at give tilbage da de valgte ikke at få den rullet så,
det mig der huskede forkert med hensyn til pokalerne..

men alletiders. det er da også dejligt at der bliver lyttet, glæder mig allerede til næste år..
Tilbage til toppen

Hurtig svar:

Start Ny Tråd

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker denne tråd: rss 0.92 Syndiker this tråd: rss 2.0 Syndiker this tråd: RDF