Oprettet: tor apr 10 2008, 10:05 Sted: Ringe Indlæg: 79
Jeg kommer selvfølgelig også. Ellers bliver der ikke noget aftensmad..... Ang. priser, håber jeg ved lidt mere i aften... Husk en Toyota er først lige kørt til, når den har rundet de 300,000 km't.
Priserne må forventes at ligge på ca. det samme som sidste år, altså som Dennis skriver. Jeg kan ydermere løfte lidt af sløret ang. aftensmad til Lørdag. Oksemørbrad svøbt i bacon, dertil verdens bedste flødekartofler. Selvfølgelig salatbar med flutes også. Da dette var et hit sidste år, er der ikke nogen, der har turdet, at pille ved den sammensætning........ Husk en Toyota er først lige kørt til, når den har rundet de 300,000 km't.
Oprettet: søn nov 08 2009, 06:26 Sted: Hornsyld Indlæg: 30
sheisse... b åde god mad og en gearkasse... er sku svært at sige nej til.
nå men jeg skal gøre hva jeg kan for at få Solvej klar, hun er blevet lidt mør i bagenden så det skal lige ordnes først... om ikke andet måske man kan kigge over lidt et par timer hvis den blir fikset Hellere være en rigtig Original, end en dårlig Kopi
Oprettet: tor feb 18 2010, 06:50 Sted: Fyn Indlæg: 27
Årh det kan da godt tænkes at man for en gangs skyld skal prøve at køre en Toyota ind på pladsen igen, det er jo kun små 5år siden jeg sidst gjorde det. Kan man ikke bruges som forbillede - bør man blive et skræmmende eksempel
Oprettet: man aug 03 2009, 08:59 Sted: Kastrup Indlæg: 92
Jeg starter Carinaen, finder Jeppe på motorvejen og Benjamin i Slagelse.
Vi ses i Ringe! (Og hold da magle hvor jeg glæder mig til at være til træf igen! Tro det eller lad være, man kan faktisk sagtens savne jer! ) "Hvordan gør man en Citröen BX usynlig? Man parkerer den op af en orange væg..." citat: Kasper Lautrup Hvorfor læser du her? Joken er i dine bukser...
Jeg medbringer polermaskine, kompressor og diverse midler, så mindre lakskader/lakfejl kan udbedres under træffet. Kan man ikke bruges som forbillede - bør man blive et skræmmende eksempel
Arrrrh Twinni der skal vist mere end poleringsmiddel til at klare den opgave.. Kan man ikke bruges som forbillede - bør man blive et skræmmende eksempel
Jeg har sat en øl af, til den der først får rullefeltet op og vise +350hk. Det kan jo være, der lige nogen turboer der skal skrues lidt op.... Husk en Toyota er først lige kørt til, når den har rundet de 300,000 km't.
Dennis har du ikke hørt om shell v-power. Måske tilsat lidt top-fuel,. Så er du også godt på vej til de 350 hk. Husk en Toyota er først lige kørt til, når den har rundet de 300,000 km't.
Det var bare for at hjælpe Dennis...Han har jo ikke så meget at skrue med og i..... Husk en Toyota er først lige kørt til, når den har rundet de 300,000 km't.
Oprettet: lør mar 01 2008, 07:16 Sted: Esbjerg Indlæg: 264
Tak for en rigtig go' weekend - super sjovt og hyggeligt at se alle igen Og lækkert at se så mange TKF trøjer i blandt - det' go'kent! "Go ro og orden" ? Hvor fanden var det henne???
Takker for et kanon træf, måske endda det bedste jeg har prøvet, så håber vi ses til næste år også.
Med hensyn til feedback til arrangørene, om det er skidt eller godt kan det sendes på denne e-mail. lexus@toyota16vclubfyn.dk Eller bare skriv det her, så sender jeg det videre. Husk en Toyota er først lige kørt til, når den har rundet de 300,000 km't.
Oprettet: søn maj 24 2009, 06:16 Sted: århus Indlæg: 100
ok. så skriver jeg det lige her. så kan folk jo tilføje hvis nogen har noget ekstra.
til at starte med skal det siges at jeg syntes det e et helt vildt godt træf, og det er et træf jeg ser frem til hvert år.
når det er så godt vil man jo gerne støtte så meget som muligt op om det, men jeg står lidt af vognen når man i baren skal have flere hundre procents fortjeneste på øl, og på div, cider skal man tjene 100 procent, når man bestemmer sig for at en øl skal koste 10 og 15 kr skal det ikke være et eller andet semi udrikkeligt og det gælder egenligt også for sodavand. i tcd. feks, bliver der solgt coca cola company sodavand og tuborg/carlsberg øl til 5 kr stk og det er vel og mærket stadig med en lille fortjeneste, udfra divisen at et træf ikke skal give et kæmpe overskud med egenligt bare rende rundt og muligvis med et lille overskud til klubkassen og i jeres tilfælde kunne det måske være til en fest efterfølgende til alle de medhjælpere der har brugt så meget tid på træffet. de er ganske vist fra tyskland og jeg ved godt man ikke ville kunne gøre det helt på samme måde her, da i jo har en aftale med den lokale købmand om at i kan aflever de drikkevare tilbage der ikke bliver solgt. men når man tager de priser kan man som min. sørge for at det er noget ordenligt man sælger, jeg kan sige at jeg for mit eget vedkommende kørte ind til ringe og hentede en ramme carlsberg selv hvilket jeg normalt ikke ville have gjort men jeg gider simpelthen ikke sidde og drikke noget der smart af l... (for at sige det som det er) for at støtte træffet,
jeg syntes faktisk at det ødelægger sådan et træf lidt at det i sådan en grad skal gå op i kroner og øre. der er en der havde indmeldt en bil, og havde købt to spise billetter og som faktisk købte alle sine drikkevare i baren, alligevel kunne personen ikke få lov til lige at køre sin anden bil ing og blive rulle af otto og så køre ud igen uden at skulle betale 200 i indmelding. det er i min verden fuldstændigt latterligt.
jeg syntes det var en god ide med besøg ved strøjersamlingen, men for mit vedkommende var jeg ret træt af at cruiserturen ikke gik forbi et sted vi kunne få en bid mad som den plejer, om ikke andet så på vej til eller fra strøjer samlingen,
og med hensyn til maden må jeg rose aftensmaden lørdag rigtig meget, det var virkeligt godt, og jeg fik ihvertfald nok, jeg vil dog sige at der godt kunne være mere pålæg til morgenmaden. når jeg har været der har der kun været nutella og ost. jeg kan kan feks, ikke lide ost så bliver det lidt kedeligt.
når alt det så er sagt har jeg stor respekt for de mennesker der sætter sådan et træf op, jeg ved det er et KÆMPE arbejde og alt i alt har det simpelthen været et super træf, der vil altid være et eller andet der kan gøres bedere/anderledes og det er kun med det for øje at jeg skriver det her,
godt arbejde til alle arrengøre og medhjælpere, og vi ses uden tvivl næste år,
Oprettet: man aug 03 2009, 08:59 Sted: Kastrup Indlæg: 92
Fra mig skal der også lyde et kæmpe tak for en super fed weekend! Masser af elendig humor, rigelige mængder løgnehistorier, masser af dækspark og personlige angreb en mas - præcis som det er når det er bedst!
I forrige indlæg skrev jeg at jeg glædede mig til at se jer alle - det var med rette!
Hvad angår opfordringer til afholdelsen af træffet vil jeg støtte op om Steffens indlæg. Jeg vil ikke betegne mig selv som værende nærig, omvendt gider jeg ikke drikke noget som henleder tankerne på morgenurin. Smag og behag - men Harboe kan jeg vitterligt ikke fordrage. Så jeg købte ligeledes et par rammer Tuborg. Jeg brokker mig ikke over tysk indkøbte øl, så dåseøl fra Tyskland til 5kr ville passe mig meget bedre. Rent økonomisk tror jeg ikke at det ville ændre ved træffets overordnede økonomi. For det første, ville træffet tjene lidt færre penge på den enkelte øl - men der ville blive solgt flere øl. Mange gange en lille indtjening kontra få store indtjeninger. For det andet, godtnok mister man muligheden for at returnere varerne, men i Toyota Klub Danmark, er de resterende rammer altid blevet solgt med en lille fortjeneste til klubkassen, ved træffets afslutning. På den måde har træffets arrangører ikke et lager at brænde inde med.
Jeg har intet at udsætte på morgenmaden, men det havde været rart at der var flere flødekartofler til lørdagens aftensmad. Det blev lidt langtrukkent kun at spise kød.
Cruiserturen savnede jeg også en mulighed for at købe en is/vand/mad i en pause. Iøvrigt stor ros for den måde der blev kørt på - med at spærre sideveje af osv.
En opfordring til næste års afholdelse: Sørg for at de som medbringer børn, får teltpladser væk fra udstillingspladsen. Jeg har hørt at der var irritation fra folk som ikke kunne få børnene til at sove fordi vi var nogen som festede og hørte musik lørdag nat. Lidt mærkeligt at der ikke må være fest når der er træf - men jeg kan godt følge forældrene i at det ville være rart hvis børnene kunne få noget ro
Lidt bredere musikudvalg til festen lørdag, ville også være rart!
Mange ting synes jeg virkede lidt for meget som "indtjening indtjening indtjening" og det er ærgeligt, for det samler en negativ stemning rettet mod de folk som lægger et kæmpe stykke arbejde i sådan et træf her. Og reelt, er ovenstående punkter jo bagateller!
Tak for nu - vi ses afgjort til næste år igen! "Hvordan gør man en Citröen BX usynlig? Man parkerer den op af en orange væg..." citat: Kasper Lautrup Hvorfor læser du her? Joken er i dine bukser...
Oprettet: lør mar 01 2008, 07:16 Sted: Esbjerg Indlæg: 264
Jeg vil gerne bakke op om Steffens og Smølfens indlæg! I stedet for at skrive det samme igen, vil jeg bare sige at jeg stort set er enig. Jeg synes i øvrigt, at cruiserturen stjal alt for meget af lørdagen, for lige at nævne det. Derudover kan jeg bare sige, at jeg har haft en skide god weekend, i rigtig godt selskab - I ved selv hvem jo.
Jeg håber meget, at der bliver lyttet til ris & ros fra deltagerne til ITM. Crewet har igen gjort et godt stykke arbejde, og det kan blive endnu bedre, hvis de tager ris og ros til efterretning!
Oprettet: ons mar 12 2008, 03:19 Sted: Fyn Indlæg: 546
Også en tak herfra for et rigtig hyggeligt træf. Stor ros til kokken. Jeg støtter også op om ovenstående indlæg.
I forhold til indkøb af øl mm. ved jeg godt at det ikke er muligt at hente det over grænsen. Efter min mening kunne Guld Øllen drikkes, men den Alm. var og er Udrikkelig.... KL. ca kl. 21.00 lørdag aften er Guld øllen så udsolgt og nu er muligheden så en MEGET billigere Alm. øl, som er udrikkelig. Det var mine smagsløg meget ked af og de (mine smagløg) spurgte ikke til prisen, Bare en god kold øl. Jeg tror helt sikkert også på et mersalg, hvis man valgte et bedre mærke.... Vi ses næste år
Enig enig alm øl var udrikkeligt. Det må, og skal vi kunne gøre bedre. Ang. prisen på øllet, tror jeg det er lidt svært at lave det helt store ved. Jeg ved godt, at de mange steder, sælger tysker-øl, men skulle der komme en, fra told og skat forbi, ville man være gældssat for livstid. Hvad andre gør, må være deres problem. Husk der er stor forskel om det er privat eller et offentligt arrangement. Til indkøb af mad har vi hjælp fra en indkøbscentral. De ved hvor meget hver mand i gennemsnit spiser: Bla bla bla.... Flødekartofler det er altså bare ikke nemt. Sidste år blev købt. så der var 200 g. pr. mand. IKKE NOK... I år 250 g STADIG IKKE NOK. ( det er hermed, bevist at en sulten toyota freak, bare spiser mere end gennemsnits danskeren) Men til gengæld lover jeg, at næste år vil der ikke igen, være mangel på de satans gode flødekartofler. Et andet godt forslag var, der blev serveret pålæg til morgen buffet'en. Det er noteret. Kom forsat med indput og kritik, jeg skal nok sende det videre. Husk en Toyota er først lige kørt til, når den har rundet de 300,000 km't.
Drikkelsen : ja guldøllet var ok efter det var billig mærke .. men eftersom det er billigøl burde prisen ikke være 15 kr, med mindre det var tuborg, carlsberg eller Andet ...Havde det været tuborg eller andet kendt øl burde prisen være 10 kr pr alm øl og 15kr pr guld...max. Kan godt se problemet med tyskerøl som jeg osse synes i er i jeres gode ret til og afvise som mulig drikkelse ..men hvordan er reglerne ang salg af drikkelse og mad engentlig til træf som er et offentlig arrangement og indtjening osv over for skat...?? nu når du selv bringer det på bane .. jeg brokker mig slet ikke er total ligeglad om staten får andel . . Kød var der nok af super fint. men flødekartofler ja det var ringe he he .. og salaten gik osse hurtig tabt.. men godt smagte det ..Næste år skal der være 400g pr mand nam nam;-) Og så lige en ting til ...Ingen navne bliver nævnt her, men der sad 3 styk lørdag aften og kiggede billeder på den fine pc der var blevet stillet op ...Efter sigende kom der en arrangør ned og tilbød dem steg rester til og lave på grill som jeg da synes var flinkt at oplyse om til en pris af 18 kr ..Ikke fordi maden EEEEnnn gang var blevet betalt men bare af ren venlighed ..Nå disse 3 personer har så ikke lige appetit så bestiller intet men sidder og hygger og kigger billeder .. Så sker det som jeg synes er under al kritik personen som har tilbudt mad kommer ned igen sætter sig over for de 3 og siger at dette må ha en ende ... hvis de ikke bestiller et eller andet fra baren kan de godt smutte ...HVA fanden er det for en opførsel..Hallen er da for alle eller tager jeg helt fejl og den er betalt vil jeg da gå ud fra ..så hva sker der lige der ..manden tror åbenbart han skal lukke DISKOTEKET eller noget..det synes jeg var en meget ikke iorden opførsel .. Men ud over det var det er kanon hyggeligt træf ..) Bank mig oven i hovedet for min udtalelse eller lad være .. he he det hjælper ikke ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Hjem til Misserne